Doprava nábytku už od €10 po celej SR
- Obývačka
- Spáľňa
- Detská izba
- Regály
- Skrinka
- Kontajnery
- Kúpeľne
- Perinák
- PC stolíky
- Predsieň
- Relaxačné kreslá
- Kancelárske zostavy
- Barové stoly
- Kancelárske kreslá
- Sedacie vaky
- Kancelárske skrinky
- Konferenčné stolíky
- Kancelárske stoličky
- Konferenčné stoličky
- Poličky na stenu
- TV stolíky
- Nočné stolíky
- Prebaľovacie pulty
- Vešiaky a vešiakové panely
- Kúpeľňový nábytok
- Vešiaková stena
- Botníky
- Knižnice
- Vitríny
- Drevená posteľ
- Kúpeľňové zostavy
- Kúpeľňové skrinky
- Výpredaj
Kancelária
Kancelársky stôl LUTZ 200x80 šedá + biela
Kancelársky stôl LUTZ 200x80 breza + biela
Kancelársky stôl LUTZ 200x80 buk + biela
Kancelársky stôl LUTZ 200x80 čierny
Kancelársky stôl LUTZ 200x80 dub artisan + biela
Kancelársky stôl LUTZ 200x80 orech + biela
Kancelársky stôl LUTZ 160x80 breza + biela
Kancelársky stôl LUTZ 180x80 šedá + biela
Kancelársky stôl LUTZ 160x80 buk + biela
Kancelársky stôl LUTZ 180x80 orech + biela
Kancelársky stôl LUTZ 160x80 čierny
Kancelársky stôl LUTZ 180x80 dub artisan + biela
Kancelársky stôl LUTZ 160x80 orech + biela
Kancelársky stôl LUTZ 180x80 čierna
Kancelársky stôl LUTZ 180x80 buk + biela
Kancelársky stôl LUTZ 180x80 breza + biela
Stolová prístavba pre rohový stôl LUTZ breza
Stolová prístavba pre rohový stôl LUTZ buk
Stolová prístavba pre rohový stôl LUTZ čierna
Kancelária je dôležitým pracovným prostredím, kde ľudia strávia množstvo hodín a podstatnú časť dňa aj celého pracovného týždňa, preto je veľmi dôležite vytvoriť im dobré podmienky, ktoré budú pozitívne vplývať na ich pracovný výkon. Základom je vytvoriť kanceláriu, ktorá bude praktická, dokonale funkčná a ergonomická, ale zároveň bude celý priestor pôsobiť príjemným a vkusným dojmom. Mala by tiež korešpondovať so zameraním firmy, pre ktorú ju vytvárame a zariaďujeme, pretože iné požiadavky na zariadenie aj celkový charakter kancelárskeho priestoru má napr. seriózna právnická firma ako reklamná agentúra či kreatívne dizajnérske štúdio. Vzhľad kancelárie veľa vypovedá o samotnej firme alebo spoločnosti a často je aj miestom prvého kontaktu so zákazníkom, klientom či obchodným partnerom, takže vytvára mimoriadne dôležitý prvý dojem.
Čomu je potrebné prispôsobiť zariadenie kancelárie a aká by kancelária mala vlastne byť?
Zariadenie kancelárie je potrebné okrem konkrétneho zamerania spoločnosti prispôsobiť aj ďalším dôležitým kritériám, ako je napr. dispozícia, veľkosť a tvar miestnosti, počet ľudí, ktorí v nej budú pracovať a tiež správne rozmiestnenie pracovných zón vzhľadom na zdroj prirodzeného svetla. Každá kancelária by mala byť navrhnutá tak, aby zachovávala dobré komunikačné, pracovné, ale aj osobné zóny, teda každé pracovné miesto či zóna by mala pracovníkovi poskytovať dostatok pracovného aj osobného priestoru, pretože aj v práci je dôležitá aspoň štipka súkromia, ktorá vplýva na sústredenie aj samotný výkon každého z nás.
Štandardné vybavenie kancelárií
Či už plánujete zariadenie firemnej alebo vašej domácej pracovne, základné vybavenie je vždy takmer rovnaké, pretože k štandardnému vybaveniu každej kancelárie patrí predovšetkým pracovný stôl a kancelárska stolička alebo kreslo a chýbať by nemali ani potrebné úložné priestory a samozrejme technické vybavenie. Kancelária a kancelársky nábytok sú neoddeliteľní spoločníci, preto je výber vhodného pracovného stola a kresla veľmi dôležitý. Pri ich výbere sa zamerajte najmä na kvalitu, ergonómiu a funkčnosť nábytku, ale zohľadniť treba aj estetický vzhľad a dizajn.
Vyberáme správny pracovný stôl
Aby sa vám v kancelárii dobre pracovalo, je potrebné vybrať vhodný pracovný stôl, ktorý bude dostatočne priestranný a v práci vás nebude nijakým spôsobom obmedzovať. Alfou a omegou je veľkosť pracovnej dosky, kde je potrebné zohľadniť, čo všetko k svojej práci budeme potrebovať. Ak je náplňou vašej práce napríklad práca s počítačom, bude potrebný dostatok miesta aj pre monitor či klávesnicu. Dobrým riešením môže byť napr. priestranný rohový pracovný stôl alebo v prípade menšieho kancelárskeho stola aj rôzne prídavné pracovné plochy. Každá kancelária si vyžaduje aj úložný priestor na uschovanie rôznych dokumentov, ale aj pracovných pomôcok a spisov, ktoré potrebujete mať po ruke a k tomu vám najlepšie poslúžia tzv. zásuvkové kontajnery. Mobilné zásuvkové kontajnery sú veľmi praktické a môžete ich umiestniť priamo pod svoj pracovný stôl, prípadne v jeho tesnej blízkosti.
Každá správna pracovňa si žiada aj pohodlnú stoličku či kreslo
V kancelárii ide prevažne o sedavé zamestnanie a teda dlhé hodiny strávené najmä sedením na kancelárskej stoličke, ktorá by mala byť naozaj maximálne pohodlná a kvalitná. Dlhodobé sedenie už samo o sebe nie je príliš prospešné pre naše zdravie, preto sa snažme aspoň výberom kvalitnej stoličky či kresla minimalizovať zdravotné riziká, ktoré so sebou sedavé zamestnanie prináša napríklad pre našu chrbticu. Kancelárska stolička by mala byť vždy na kolieskach, aby sa predchádzalo nezdravému vytáčaniu trupu a samozrejmosťou by mali byť aj nadstavenia výšky sedu či sklonu operadla.
Kvalitné zariadenie do kancelárie od DREVONY
Veľmi kvalitné vybavenie pre každú kanceláriu nájdete aj v ponuke na našich internetových stránkach DREVONA.sk. Kancelária od DREVONY nesklame ani tých najnáročnejších zákazníkov, pestrá ponuka kancelárskeho nábytku od rôznych úložných priestorov, písacích, rokovacích aj PC stolov, až po kancelárske kreslá a stoličky vám umožní zariadiť si naozaj praktickú, funkčnú a veľmi elegantnú domácu pracovňu, ale aj firemnú kanceláriu. Výborným riešením je vybavenie sektorovým kancelárskym nábytkom LUTZ, ktorý si môžete nakombinovať podľa svojich predstáv a vytvoriť tak naozaj elegantný a harmonický pracovný priestor.