E-objednávku do €100 doručíme za €10
Nad €1000 doručujeme ZADARMO
Keďže mnohí z nás trávime v kancelárii veľa času, je dôležité sa obklopovať nábytkom nielen pekným ale aj praktickým. Práca v kancelárii je navyše mnohokrát aj veľmi stresujúca a sedavé zamestnanie nie je pre človeka práve najzdravšie. Preto DREVONA ponúka jednoduchý kancelársky nábytok, ktorý je pohodlný a praktický. Je za veľmi priaznivú cenu a pritom kancelária pôsobí elegantne. Tento nábytok vzbudí dobrý dojem a ten je častokrát veľmi dôležitý. Výhodou sektorového kancelárskeho nábytku z DREVONY je najmä to, že si vyberiete iba tie prvky, ktoré do kancelárie potrebujete. Pre tých, ktorí môžu vykonávať svoju prácu doma, ponúkame kancelársky nábytok do domácej pracovne.
Keď zariaďujete kanceláriu, myslite na to, aké úlohy v nej potrebujete vykonávať a riešiť a tomu prispôsobte aj kancelársky nábytok. Aby ste mali lepšiu predstavu o tom, koľko vecí sa do kancelárie zmestí, miestnosť dôkladne premerajte a urobte si približnú predstavu. Ako prvé si rozmyslite, kam umiestnite svoj kancelársky stôl/stoly, pretože to je miesto, kde budete počas pracovnej doby tráviť najviac času. Kancelársky stôl by mal byť dosť veľký na to, aby sa naň zmestilo všetko potrebné. Počítač s klávesnicou a myšou, stojan na perá, poznámkový blok, rámik s fotografiou, kvet a pod. Nemalo by toho na ňom byť ale príliš veľa, aby ste mali dostatok priestoru na prácu. K stolu samozrejme patrí aj kancelárska stolička, ktorá by mala byť komfortná a tvoriť dobrú oporu pre celé telo. Kvalitná stolička alebo kancelárske kreslo je pri sedavej práci jednoducho podmienkou. Pokiaľ potrebujete mať po ruke dôležité dokumenty, určite sa vám zíde šuplíkový kontajner s kolieskami. Veľmi praktický je aj stolík pod tlačiareň, ktorý si môžete umiestniť v blízkosti vášho stola.
Ak si prezriete kancelársky nábytok na našej stránke, nájdete tam aj rôzne skrine, skrinky, regále. To všetko by v kancelárii určite nemalo chýbať. Do regálu si môžete prehľadne poukladať všetky šanóny, dokumenty, knihy a mať ich na očiach a ľahko dostupné. Skriňa poslúži na odloženie kabátov, ale i na rôzne papiere, dokumenty. Na kabáty, dáždniky či klobúky však veľmi dobre poslúži aj vešiak alebo vešiakový panel.
Ak potrebujete miesto na mítingy, určite si prezrite aj ponuku našich rokovacích alebo zasadacích stolov a stoličiek. Veľkosť stola a počet stoličiek by ste mali prispôsobiť počtu ľudí, ktorí tento priestor/miestnosť budú využívať. Pokiaľ do kancelárie prichádzajú aj klienti, medzi nábytkom v našej ponuke nájdete aj kreslá, sedačky a konferenčné stolíky, pomocou ktorých vytvoríte príjemné miesto na posedenie. Všetok kancelársky nábytok by mal byť ale v jednej farbe/dezéne, aby tvoril jeden celok a kancelária vyzerala harmonicky a esteticky. Kancelária je vašou vizitkou, preto by ste si na jej zariadení a výbere nábytku mali dať naozaj záležať.